
Упродовж цього року багато комунальних підприємств міста, для того щоб стати ближче до городян, до споживачів, запускають різні онлайн-сервіси. КП “Міськліфт”не стало вийнятком, там діє чат-бот. Отже, які його переваги, функції, завдання?
“Так, ми, здається, друге підприємство, яке перейшло на цю систему. Чат-бот - це один з кроків у майбутнє для нашого міста. У нас на підприємстві працює аварійна диспетчерська служба в телефонному режимі. І коли люди дзвонили з різними пролемами, до нас важко додзвонитись, тому що у нас не багатоканальний аварійний номер. Чат-бот це спрощує. Ми працюємо вже другий місяць у тестовому режимі, але в січні повинні запустити звичайний режим. Це спрощує роботу, тому що всі люди зараз користуються смартфонами. За перший місяць у нас було 200 користувачів і що я зауважив – це спростило спілкування між нами та споживачем”, - розповідає пан Олександр.
Також він розповів про плани на майбутнє та стратегію роботи підприємства на наступний рік.
“Як тільки я заступив на посаду, моєю метою було покращити стан ліфтового господарства. Проблема з ліфтами є не лише у нас вмісті, це проблема по всій Україні. Термін експлуатації ліфтів вже підходить під край і потрібно робити ремонти не точково, а продумати стратегію, планово розбивати на роки. Головне, щоб люди це розуміли, оскільки частково – це їх власність. Потрібно за це сплачувати, потрібно робити капітальні ремонти. Коли у 2018 році всі комунальні будинки зняли з балансу міста – люди залишились із цією проблемою сам-на-сам. Саме тому зараз проводиться розмова між людьми та підприємством – ми можемо відправити листа або по телефону розповісти куди ми рухаємось далі. Але важливо, щоб діалог між замовником і виконавцем був завжди. Тому у наступному році, при співфінансуванні міської ради ми плануємо близько 50 ліфтів відремонтувати”, - додає керівник.
|